Open Widget Area

Brand Colab.


English

Colaborarile între Branduri.

Recomand https://hypebeast.com/2018/12/top-10-fashion-collaborations-2018

free-1

Este un articol pe care am tot vrut să îl scriu de foarte mult timp dar acum, pentru că am o conjunctură extrem de actuală raportată la subiect pot să scriu asta.

De ce nu colaborează brandurile mai mult în România?

De ce nu avem mai multe evenimente “Artistul X pictează haine pentru firma Y”?

“Artistul Z face design pentru pălării pentru firma W.”

Actorul Cutarel pune muzică în clubul Cutare.

Muzicianul 4 pictează la Teatrul 2.

Răspunsul simplu este pentru că suntem fraieri. Serios, știu că sună aiurea dar asta e adevărul.

We dont know BUSINESS.

Suntem îngâmfați și ni se pare că știm noi miezul din Dodoașcă și hai să luăm noi tot cascvalul și gata.

Omițând din vedere că pentru a reuși îți trebuie ECHIPĂ.

În afară de Echipă, SUSȚINĂTORI. PUBLIC. PARTENERI. COMUNITATE. PRIETENI.

Nu poți să stai singur, izolat, pentru că mai devreme sau mai târziu te vei prăbuși sub glorioasele pupicuri pe care ți le dai singur în oglindă.

Am cunoscut oameni care făceau business bine și oameni care făceau business mai puțin bine.

Și am mâncat și băut cu milionari în euro și am mâncat și băut cu patronași de vilă la Predeal cu ifose de Elon Musk.

Din exprienta asta a mea spun că omul foarte bogat este umil și deschis la colaborări. Și fix pentru că este umil și deschis la colaborări ajunge bogat.

Dacă am ajuns la succese financiare și reușite în business a fost fix pentru că am COLABORAT.

Pentru că e vorba aia că un creier cu încă un creier fac mai mult decât două creiere.

Că în brainstorming nu e 1+1, ci se multiplică informația.

Ați observat că sunt oameni de afaceri care au consultanți?

Și eu am consultanți, deși nu mă consider femeie de afaceri, dar da, am consultanți în business.

Pentru că atunci când mintea mea cu mintea consultantului meu încep să lucreze împreună pur și simplu ne vin idei pe care nici mintea mea, nici mintea lui, nu le-ar fi scos vreodată.

Nu este ca și cum ne furăm informații unul altuia ci dimpotrivă, începem să producem mai multe informații împreună și fiecare separat lucrând împreună.

Ce oferă colaborarile? Foarte multe!

Oferă expunere, valoare adăugată produsului/produselor și în esența Bani.

Wow! Cum așa? Păi așa, foarte simplu.

Hai să luăm câteva exemple, explicate pe înțelesul tuturor:

Dacă eu vin la firma ta de adidași și fac un eveniment de personalizare adidași în afară de faptul că o să adune lume și o să facem poștări o luna de acum înainte o să creăm VALOARE produsului tău-adidașii- dar și serviciului meu-designul-. Got it?

Dacă tu produci chiloți de damă și de bărbat și îmi ceri să îți desenez designul pentru 5 perechi de chiloți de damă și 5 perechi de chiloți de bărbat, adăugăm VALOARE. Tu adaugi VALOARE produsului tău și eu adaug valoare serviciului meu- designul.

Dacă tu produci tricouri și vii la mine și îmi spui “Hai să facem o colecție” tu o să adaugi VALOARE produselor tale și eu adaug VALOARE serviciilor pe care le ofer-design.

Nici acum nu se luminează ceva? Mai încerc.

Faptul că tu îți diversifici oferta, că lași loc unui alt creator să creeze pentru ține, că îți mulțumești clienții mai mult, în final îți va aduce un beneficiu, nu un deserviciu.

Am mai spus-o de foarte multe ori și am mai scris-o pe facebook pentru că o cred.

Ce nu merge de prima data nu merge niciodată.

Faci o ofertă de colaborare. Și ai două reacții. Prima este Ok, Wow, ce tare, îți mulțumim că te-ai gândit la noi, hai să vorbim și hai să o și facem! Și a două este Vai, nu, nu vrem, nu am mai făcut niciodată, nu știm ce înseamnă asta, haha, bună glumă.

Pentru a doua reacție nu mai sta să convingi omul că nu vrei să îl furi cu nimic. Lasă-l să creadă ce vrea și pleacă! Du-te și caută-ți oamenii cu care poți să lucrezi. Nimeni nu schimbă pe nimeni, e o iluzie.

Nu putem schimba oameni, nu putem să schimbăm mentalități peste noapte.

Trebuie doar să alegem acei oameni cu care facem chimie a dialogului și cu care colaborarea se manifestă instant.

În momentul acesta KRISPATT are pregătite deja câteva colaborări mega pentru anul care vine. Abia așteptăm!

Sănătoși să fim cu toții!

Îți mulțumesc că ai citit acest articol și sper să îți fie de folos.

La cât mai multe și fructoase colaborări!

Cristina Patrascu

Despre Cristina Patrascu

Cristina Patrascu





Leave a Reply